loading...
دانلود فایل,خرید فایل,فروش فایل, بازاریابی فایل,فروش اینترنتی فایل,خرید اینترنتی فایل,فروشگاه فایل,فایل کار,فارس فایل,سیستم همکاری در فرو
ادمین بازدید : 24 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)
اختصاصی از دانلود تحقیق : صفر تا صد فروش آنلاین دانلود مجانی و اسان با لینک مستقیم و پرسرعت

صفر تا صد فروش آنلاین
توضیحات

آیا می دانید میزان فروش اینترنتی در ایران در سال گذشته فقط از طریق شبکه پست بیش از چهل میلیادر تومان بوده است

آیا آماده اید تا با هم از جزییات درآمد آنلاین با خبر شویم اینکه چه کار باید بکنیم تا مالک بخشی از این درآمد که روز به روز بیشتر می شود باشیم

چه چیزی لازم داریم

چگونه کار را شروع کنیم

چقدر زمان نیاز داریم

با سرمایه کم هم می توان کاری کرد

همه را در این کتاب پیدا می کنید

خیلی ساده است

 

شانزده یا هفده ساله بودم که زندگیم با اینترنت گره خورد و از آن روز به بعد تقریبا درآمدی نداشته ام که وب در آن نقش نداشته باشد
در حال حاضر مشاور بازاریابی اینترنتی شرکت هایی همچون ایران خودرو کوپنت وابسته به گلرنگ آریا گستر پرشین بلاگ باشگاه هواداران برج میلاد وب سایت های خبری مختلف و متنوع خبرنامه های اینترنتی با موضوعات عمومی و اختصاصی و فروشگاه های اینترنتی مختلف و متنوع هستم

عادت نداشته ام که زیاد وارد جزییات شوم و سعی می کنم این عادتم را حفظ کنم
شکست های زیادی را تجربه کردم که امروز از آن ها هم با افتخار به عنوان پله هایی برای موفقیتم یاد می کنم هرچند هنوز راه طولانی تا موفقیت در پیش است

خرید و دانلود محصول

1394/09/20
صفر , تا , صد , فروش
تعداد صفحات : 115 |
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1700
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 39,271
  • بازدید کلی : 219,413